II DebatakonkursyInwestycje PPUZZdalne nauczaniecovidBaner FE

Dzień Otwarty Mars – 2 marca 2021 r.

2 marca 2021 roku odbędzie się Dzień Otwarty Mars w pełni wirtualne wydarzenie, podczas którego studenci będą mieli możliwość poznania firmy „od środka”, posłuchania panelu Q&A z uczestnikami programów stażowych i managerskich Mars, a także wzięcia udziału w ekskluzywnych warsztatach z zakresu e-commerce, sprzedaży czy produkcji.

Dzień Otwarty Mars jest w pełni wirtualnym spotkaniem. Trzy warsztaty z zakresu e-commerce, produkcji i sprzedaży dostarczą uczestnikom sporej dawki wiedzy merytorycznej, którą później, pod okiem ekspertów, przekują w praktykę.

W związku z tym, że już 22 lutego Mars rusza z rekrutacją na staże i programy menedżerskie, Dzień Otwarty będzie również poświęcony rozwojowi kariery. W planie przewidziana jest sesja Q&A z uczestnikami programów stażowych i menedżerskich, rozmowa z Dyrektorem fabryki, a także niespodzianka – wycieczka po jednej z naszych fabryk! Dla wszystkich zainteresowanych możliwościami pracy w Marsie, zaplanowana jest sesja Q&A, podczas której będzie można zadać swoje pytania.

 

HARMONOGRAM:

Wtorek, 2 marca 2021

15:00-17:00 CZĘŚĆ OGÓLNA

15:00-15:15 "Czy Marsjanie są na Ziemi?  wejdź do naszego świata i sprawdź, jak może wyglądać Twój!”

15:15-15:35 “Jak można zbudować swoją karierę w Mars, czyli spotkanie dwóch perspektyw” w rozmowie Andrzeja Piróga, Dyrektora fabryki Mars w Sochaczewie z uczestnikiem Mars Internship Experience

15:35-15:45 “Jak to powstaje?” zajrzyj do jednej z naszych Fabryk i zobacz, jak produkujemy nasze ulubione produkty!

15:45-16:05 “Jaki kolor ma Milky Way w USA?” - sprawdź co wiesz o naszych markach i wygraj zestaw upominków!

16:05-16:20 “Najlepiej zacząć w Mars” - krótko i zwięźle o programach stażowych i menedżerskich Mars

Wystąpi: Karolina Grzelczyk

16:20-17:00 “Staż w Mars? No pewnie!” - sesja pytań i odpowiedzi z uczestnikami programów stażowych i menedżerskich Mars

17:00-18:15 CZĘŚĆ WARSZTATOWA

17:00-18:15 “E-commerce – jak rozwijać się w najbardziej przyszłościowym kanale sprzedaży?”

Trenerzy: Karolina Masek, Key Account Manager i Jakub Reliszka, Digital & e-commerce Junior Manager

 17:00-18:15 Warsztat “Problem solving w fabryce Mars - pomóż nam zarządzić realnym wyzwaniem!”

Trenerzy: Daniel Wojtkowiak, Autonomous Maintenance Engineer i Tomek Haber, Excellence Lead

17:00-18:15 Warsztat „Sprzedaż to gra, oparta na taktykach.”

Trenerka: Justyna Kołacz, Vet Pillar Head i Kamila Gałązka - Key Account Manager VET (Royal Canin)

Na wydarzenie obowiązuje krótka rejestracja.

Link do spotkania otrzymasz od organizatorów w dniu wydarzenia.

WARSZTATY

 “E-commerce – jak rozwijać się w najbardziej przyszłościowym kanale sprzedaży?”

• Od czego zależy sukces w e-commerce?

• Czym sprzedaż przez Internet różni się od sprzedaży w tradycyjnych sklepach?

• Jakie perspektywy czekają branżę e-commerce w kolejnych latach?

• Jak zbudować wirtualną półkę, aby Twoje produkty były jak najlepiej widoczne w sklepie internetowym?

Na powyższe pytania (i kilka innych) organizatorzy odpowiedzą na warsztacie poświęconym e-commerce, gdzie poza dawką wiedzy teoretycznej, będziecie również mieli okazję zaplanować kampanię wspierającą sprzedaż karmy dla zwierząt przez Internet.

Trenerzy:

Karolina Masek – Key Account Manager

Jakub Reliszka – Digital & E-commerce Junior Manager

 “Problem solving w fabryce Mars - pomóż nam zarządzić realnym wyzwaniem!”

• Każdy dzień wygląda tak samo?

• Chcesz przełamać codzienny schemat?

• Może masz nierozwiązane problemy lub nurtują Cię pytania, na które nie możesz znaleźć odpowiedzi?

Jeśli tak, to świetnie! Możesz się rozwijać!

W obszarach produkcyjnych każdego dnia, w najmniej oczekiwanych momentach, mogą pojawić się różnego rodzaju niepożądane sytuacje. Mogą one dotyczyć naszych maszyn, procesów, ludzi albo surowców. W naszej codzienności takie sytuacje wymagają natychmiastowej reakcji i rozwiązywania problemów.

– Jak mawiał Albert Einstein: Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić – to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz, a podstawą rozwiązywania problemów jest ich rozumienie, dlatego na naszych warsztatach przeprowadzimy Cię przez proces, dzięki któremu poznasz praktyczne metody takie jak: diagram Ishikawy, 5WHY, X\Y Matrix czy Visual Management oraz doświadczysz tego, z czym my borykamy się na co dzień. Jednocześnie pomożesz nam zarządzić realnym wyzwaniem, jakiego ostatnio doświadczyliśmy w jednej z naszych fabryk – obiecują organizatorzy.

Trenerzy:

Daniel Wojtkowiak – Autonomous Maintenance Engineer

Tomasz Haber – Mars Supply Excellence Lead (Lider Ciągłego Doskonalenia Strumienia Wartości)

 „Sprzedaż to gra, oparta na taktykach”

• Słuchasz, ale czy na pewno słyszysz? Czyli o zrozumieniu prawdziwych potrzeb klienta

• Chcesz dowiedzieć się jak oczarować klienta, tak aby kupił nawet licencję WinRARa?

• A może by tak zostać rekinem sprzedaży?

– Podczas warsztatów poruszymy każdą z powyższych kwestii. W trakcie części teoretycznej omówimy różne techniki sprzedaży - dowiecie się jak zamieniać “nie” na “tak” oraz jak pokierować rozmową, aby wzbudzić zaufanie klienta. Nie sprzedajemy kota w worku i dlatego przewidzieliśmy część praktyczną, podczas której przekonacie się na własnej skórze, że sprzedaż to gra, oparta na taktykach! – informują organizatorzy.

Trenerzy:

Justyna Kołacz – VET Pillar Head Poland (Royal Canin)

Kamila Gałązka - Key Account Manager VET (Royal Canin)

O MARS:

Mars to rodzinna firma z ponad stuletnią tradycją. Jesteśmy z tego dumni. Wierzymy, że świat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna się od tego, jak prowadzimy nasz biznes dzisiaj. Tym śmiałym ambicjom towarzyszą działania ponad 130 tysięcy naszych Współpracowników w 80 krajach na całym świecie. Codziennie tworzymy produkty, których marki są znane na całym świecie, takie jak M&M’S®, SNICKERS®, ORBIT® czy SKITTLES®. Dbamy też o naszych czworonożnych pupili, dostarczając im najwyższej jakości produkty, m. in.: PEDIGREE®, WHISKAS®, SHEBA® czy ROYAL CANIN®. To tylko niektóre z naszych marek!

LINKI:

Strona Mars Inc.

Mars Kariera

 

Materiał prasowy

Opr. Centrum Marketingu

Galeria zdjęć: