konkurs plastycznybenefisInwestycje PPUZZdalne nauczaniecovidBaner FE

Komunikaty

Wszystkie zamieszczone informacje zaktualizowano dnia 27.09.2021 roku

Wszystkie zakładki prosimy otwierać w przeglądarce Mozilla Firefox 

KOMUNIKATY OGÓLNE    

Szanowni Studenci,

uprzejmie informujemy, że nowoprzyjęci studenci wszystkich kierunków studiów zobligowani są do odbycia szkolenia BHP.

Szkolenie BHP będzie przeprowadzone zdalnie na platformie Google Classroom w terminie
od 5 do 21 listopada 2021 r.

W powyższym terminie na platformie Google Classroom będzie udostępniona  prezentacja na temat bezpiecznych i higienicznych warunków kształcenia w Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu oraz test sprawdzający.

Warunkiem zaliczenia testu  jest zdobycie minimum 60 pkt na 100 pkt. Test można wypełnić tylko jeden raz.

UWAGA!

Podczas wypełniania testu zaliczeniowego ze szkolenia BHP należy wpisać adres mailowy z domeną eppuz.edu.pl (nr_albumu@eppuz.edu.pl).

Podanie innego adresu niż uczelniany może skutkować niezaliczeniem szkolenia. 

Studenci PPUZ w Nowym Targu, którzy rozpoczynają naukę na drugim kierunku studiów lub na kolejnym poziomie kształcenia i odbyli już szkolenie BHP w naszej Uczelni, nie muszą ponownie uczestniczyć w szkoleniu, ponieważ zostanie ono przepisane na podstawie indeksu lub protokołu.

Na  maile Studentów z domeną eppuz.edu.pl zostaną wysłane zaproszenia do kursu BHP w Google Classroom przez Pana mgr Szymona Kocela Specjalistę ds. BHP.

Dział Nauczania

Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu

 **********

Szanowni Studenci

Ponownie przygotowaliśmy dla Państwa ankiety absolwenckie i ankiety ewaluacyjne, dzięki którym będą mogli Państwo swobodnie i anonimowo wypowiedzieć się na temat jakości kształcenia na naszej Uczelni. Dzięki Państwa opiniom będziemy mogli podnosić standardy działalności dydaktycznej w Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu.

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w wypełnianiu ankiet.

Ankiety będą dostępne od 17 czerwca do 14 września br. w Wirtualnym Dziekanacie (eOrdo omnis) w zakładce: STUDIA -> ANKIETY -> BIEŻĄCE ANKIETY.

Zapewniamy, że ankiety są całkowicie anonimowe i wykorzystywane jedynie w celu doskonalenia  jakości kształcenia w naszej Uczelni.

Centrum Badań Jakości Kształcenia

********

Szanowni Studenci,

informujemy, że 3 lutego 2021 r. Zarządzeniem Rektora PPUZ nr 15/2021 została ustalona organizacja kształcenia w semestrze letnim 2020/2021. Bardzo prosimy o zapoznanie się z treścią tego zarządzenia, które przesyłamy w załączeniu.

W związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 w semestrze letnim roku akademickiego 2020/2021 zajęcia dydaktyczne na studiach będą prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, analogicznie jak w semestrze zimowym.

Dopuszczono możliwość realizacji na terenie Uczelni części zajęć dydaktycznych kształtujących umiejętności praktyczne realizowanych w pracowniach specjalistycznych wymagających korzystania z odpowiedniego sprzętu, jak również w jednostkach z którymi Uczelnia ma podpisane stosowne porozumienia oraz zajęć w terenie.

Zajęcia realizowane na Uczelni i w innych jednostkach będą zamieszczone w planie zajęć dostępnym na stronie internetowej Uczelni www.ppuz.edu.pl w zakładce Dla studenta – Plan zajęć (z oznaczeniem numeru sali lub nazwy jednostki), natomiast pozostałe zajęcia oznaczone są jako „PPUZ zajęcia zdalne”. Plan zajęć zostanie udostępniony najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem zajęć w semestrze letnim tj. do połowy przyszłego tygodnia. Zgodnie z organizacją roku akademickiego zajęcia w semestrze letnim 2020/2021 rozpoczynają się od 25 lutego.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy z Działem Nauczania (pok. 227) e-mail: dos@ppuz.edu.pl.

Dział Nauczania

Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu

ZARZĄDZENIE

Jeżeli będą występowały problemy techniczne podczas korzystania z platform e-learningowych prosimy o kontakt mailowy: pomoc.nauczaniezdalne@eppuz.edu.pl

Odbiór legitymacji studenckich i ich przedłużanie odbywa się w pok. 223a.

*********

Szanowni Studenci,

Każdy student PPUZ w Nowym Targu posiada drugi adres mailowy z domeną eppuz.edu.pl według następującego schematu: nr_albumu@eppuz.edu.pl, który będzie służył do kształcenia zdalnego oraz do kontaktu z Uczelnią.

Konstrukcja maila oparta jest na indywidualnym numerze albumu studenta i ma postać: numer_albumu@eppuz.edu.pl.

Po uzyskaniu statusu studenta konto jest tworzone przez Dział IT. Wykorzystywane jest zarówno do kontaktu mailowego studenta z pracownikami uczelni i wykładowcami, jak i podczas logowania do platformy zdalnego nauczania Google Classroom.

Opis logowania oraz przywracania konta znajduje się na stronie uczelni pod adresem: https://ppuz.edu.pl/ksztalcenie-zdalne-komunikat-ii.html.

 

Organizacja roku akademickiego 2020/2021 (pobierz)

Zarządzenie nr 99/2020.RW Rektora Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu z dnia 14 września 2020 r. w sprawie organizacji kształcenia na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiach magisterskich --> POBIERZ 

Ważność legitymacji studenckich
 
Informujemy, że w związku z wejściem w życie  ustawy z dnia 16 kwietnia 2020 r. o szczególnych instrumentach wsparcia w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 legitymacje studenckie i legitymacje służbowe nauczycieli akademickich są ważne, bez konieczności potwierdzania ich ważności w okresie ograniczenia funkcjonowania Uczelni oraz przez 60 dni po jego zakończeniu.

 

UWAGA STUDENCI !!!

W obecnej sytuacji zaleca się o załatwianie spraw drogą telefoniczną lub mailową.

**********

Przypominamy,  iż zgodnie z § 11 ust. 5 Regulaminu Studiów PPUZ, podania o przyznanie indywidualnej organizacji studiów należy składać co najmniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem semestru, którego dotyczy podanie. Podanie wraz z aktualnym załącznikiem potwierdzającym uzasadnienie należy złożyć w Sali Obsługi Studenta (pok. 227) 

 

I ROK STACJONARNY:

Opiekun roku - mgr Anna Borkowska 

  • INFORMACJA dla nowoprzyjętych studentów dot. wjazdu samochodem na teren Uczelni (pobierz)

 

II ROK STACJONARNY:

Opiekun roku - mgr mgr Magdalena Noworolnik 

 

 

 III ROK STACJONARNY: 

Opiekun roku - dr Wojciech Majka

Terminarz obron 14.07.2021 r. <PRZEJDŹ>

 

POZOSTAŁE KOMUNIKATY

Sala Obsługi Studenta znajduje się w pok. 227  tel. 18 26 107 31; e-mail: dos@ppwsz.edu.pl

Sekretariat Instytutu znajduje się w pok. 323 tel. 18 26 10 717; e-mail: ih@ppwsz.edu.pl

Sala Obsługi Studenta czynna:

poniedziałek - piątek - 8.00 - 16.00

Sekretariat czynny:

poniedziałek - piątek - 8.00 - 16.00

 

  • Informacje dotyczace Portalu eStudent: Logując się˛ (login: numer albumu, hasło: numer PESEL) do Portalu eORDO Omnis Student ma możliwość: wglądu w swoje dane osobowe, komunikacji z prowadzącymi, odczytywania ogłoszeń od prowadzących oraz z dziekanatu, wglądu do swojego elektronicznego indeksu, sprawdzenia ocen i zaliczeń, wydruku wzoru wpisu do indeksu, sprawdzenia informacji o poszczególnych kursach, sprawdzenia najważniejszych informacji o prowadzących i zajęciach, zapoznania się z informacjami o przebiegu studiów.

 

 

  • Elektroniczne konto czytelnika w bibliotece uczelnianej Informujemy, że od 2 marca 2015 r. Biblioteka PPWSZ uruchamia elektroniczny moduł wypożyczeń w systemie bibliotecznym PATRON. Od tego momentu, studenci i pracownicy Uczelni, aby móc korzystać z zasobów wypożyczalni, zamiast tradycyjnych kart czytelnika otrzymają indywidualne konta elektroniczne.Informacje na temat tego, co należy zabrać ze sobą, aby założyć elektroniczne konto w bibliotece znajdują się TUTAJBibilioteka PPWSZ w Nowym Targu zaprasza na swoją stronę internetową, gdzie znajdziecie Pańswo wszyskie aktualne wydarzenia dotyczące Biblioteki- przejdz

 

  • Zapraszamy do zapoznania się z ofertą zagranicznych wyjazdów na praktyki z programem Erasmus (przejdź) Booking assistant in BARCELONA - Remuneration: 400€/month - (pobierz) NEW Food&Beverage in Ibiza - Remuneration:  200 €/month + meals + accommodation -  (pobierz) NEW Public Relations in Tenerife - Remuneration :  200 €/month + meals + accommodation for the first 2 weeks - (pobierz) NEW Recepcjonista we Francji- Remuneration: 505 € miesięcznie + zakwaterowanie + wyżywienie - (pobierz) NEW