Sekretariat Instytutu Nauk Humanistyczno-Społecznych i Turystyki
Kierunek Praca Socjalna
telefon: 18 26 10 717
inhsit@ppuz.edu.pl
Sala Obsługi Studenta
telefon:18 26 10 733
dos@ppuz.edu.pl
Praca Socjalna
Informacje ogólne
Studia pierwszego stopnia 3-letnie (6-semestralne), profil praktyczny Specjalności wybierane po drugim roku studiów: praca z osobą niepełnosprawną i starszą profilaktyka społeczna z interwencją kryzysową Głównym celem kształcenia na studiach I stopnia jest dostarczenie wiedzy o charakterze interdyscyplinarnym, zorientowanej na konkretną specjalność w zakresie pracy socjalnej, umożliwiającej przyszłemu absolwentowi dostosowanie się do potrzeb rynku pracy. Proponowany...
Władze instytutu
DYREKTOR INSTYTUTU HUMANISTYCZNO-SPOŁECZNEGO dr Małgorzata Wesołowska ZASTĘPCA DYREKTORA INSTYTUTU HUMANISTYCZNO-SPOŁECZNEGO mgr Ewa Papierz-Łapsa KIEROWNIK ZAKŁADU PRACY SOCJALNEJ I BADAŃ PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH dr Ewa Sowa-Behtane
Sekretariat
SEKRETARIAT INSTYTUTU HUMANISTYCZNO SPOŁECZNEGO KIERUNEK PRACA SOCJALNA studia I-go stopnia Małgorzata Gozdyra pokój 323 e-mail: ih@ppuz.edu.pl; inhsit@ppuz.edu.pl tel. (18) 26-10-717 lub 795 137 430 Godziny otwarcia: pon.-pt. 8.00-16.00 DZIAŁ NAUCZANIA mgr Elżbieta Dworska pokój 227 telefon: (18) 26-10-733 e-mail: dos@ppuz.edu.pl Dyżur dla studentów: od poniedziałku do czwartku w godz. 10.00-14.00 piątek 11.00-16.00 ...
Dyżury pracowników
Dyżury pracowników <PRZEJDŹ> Uwaga! Dyżury obowiązują w czasie trwania zajęć dydaktycznych zgodnych z organizacją roku akademickiego na dany rok akademicki. Organizacja roku dostępna jest w zakładce Harmonogramy <PRZEJDŹ>
Harmonogram zajęć
Zarządzenie nr 99/2020.RW Rektora Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu z dnia 14 września 2020 r. w sprawie organizacji kształcenia na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiach magisterskich --> POBIERZ Wykaz zajęć realizowanych zdalnie w roku akademickim 2020/2021 w sem. zimowym --> POBIERZ HARMONOGRAM dla 2 roku <PRZEJDŹ> Harmonogramy zajęć mogą ulegać aktualizacji - prosimy o kontrolowanie zmian ...